dinsdag, 22 januari 2019 23:50

De nieuwe Nachtwacht ;)

De nieuwe Nachtwacht van de media, met een bonte verzameling van media-ceo’s, na afloop van het DEMEDIA100 2019 Dinner. 

Oprichter van VICE Thijs Boon doet z’n phone terug in z’n binnenzak; oprichter van Result Recruitment Group René Hofma CEO wijst Diederik Breijer van IPG Mediabrands op iets in het kersverse glossy van DEMEDIA100. Met CEO Luc van Os van Hearst Magazines Netherlands achter hem zittend; de nieuwe CEO Allard Ruyl van Talpa Network Solutions staat daar weer naast met een aan wijn nippende CEO Philip Kok van The Valley.

Daaronder in groen (nep)bont voorzitter van het IAB en topvrouw bij IPG Mediabrands Nathalie Peters, in gesprek met directeur Brand & Online Jeroen de Bakker van Talpa Network.

Aan de rechterkant Marscha Krouwel, Publishing Group Director Women’s Brands bij Hearst Netherlands met hoofdredacteur Hilmar Mulder (blond) van Libelle. Onderin nog Jildou van der Bijl, hoofdredacteur van LINDA in gesprek met de nieuwe hoofdredacteur Yara Michels van LINDA Meiden.

Helemaal links is oprichter Bas Vlugt van het Nederlands Media Netwerk / Nederlands Medianieuws in gesprek met managing director Marlene Wickel van Jean Mineur Mediavision, de grootste bioscoopreclame-exploitant van Nederland.

Met wit shirt (op de rug gezien) staat Slaven Mandic, de oprichter van Wayne Parker Kent, het bedrijf dat onlangs werd overgenomen door Mediahuis en intensief gaat samenwerken met TMG. Slaven Mandic wordt daarmee directeur Advertising TMG. Hij is in gesprek met Georgette Schlick, als CEO van Fremantle Media Netherlands onder meer verantwoordelijk voor hits als Boer zoekt vrouw en Heel Holland Bakt.

Prima.

Vastgelegd vanaf het balkon van de 15de eeuwse kapel Olof's achterin het Barbizon Palace Hotel in Amsterdam. Met de Sony 85mm 1.8 op de Sony A7III.

DEMEDIA100 Dinner werd gehouden op 6 december 2018.

Punkmedia maakte alle foto's >>

Leave a comment

(*) velden zijn verplicht.