Ik mag DeMedia100 weer doen!

DeMedia100 is het event waarin de lijst van de meest invloedrijke mensen in de Nederlandse Media wordt bekendgemaakt, immer eindigend met John de Mol op nummer 1. DeMedia100 wordt georganiseerd door Media Meetings van Bas Vlugt en Peter Wybenga.

Het onderzoek, zo lees ik op de site, dat de basis is voor de lijst wordt uitgevoerd door MediaTest, preferred supplier voor media- en communicatie onderzoek. MarketingTribune is mediapartner. DeMedia100 wordt gesponsord door De Persgroep, Result Recruitment, Improve Digital, MediaScience en OMS.

Voor de vijfde keer mag ik DeMedia100 fotograferen, geweldig. Thanks, Peterrrrr

Van de afgelopen editie is de meest invloedrijke televisieproducent John de Mol, de meest invloedrijke talkshow host is Humberto Tan, meest invloedrijke dagbladuitgever is Christian van Thillo, meest invloedrijke televisie-exploitant is Peter de Mönnink, meest invloedrijke mediabureau CEO is Ruud de Langen, meest invloedrijke radio DJ is Edwin Evers, meest invloedrijke dagblad hoofdredacteur is Peter Vandermeersch, meest invloedrijke bladenmaker is Jildou van der Bijl, meest invloedrijke buitenreclame exploitant is Eric Kip, meest invloedrijke radio exploitant is Menno Koningsberger, meest invloedrijke online uitgever is Slaven Mandic, meest invloedrijke columnist is Youp van ’t Hek, meest invloedrijke blogger is Enzo Knol, meest invloedrijke reclamebureaudirecteur is Antoinette Hoes, meest invloedrijke adverteerder is Harry Dekker

Naar de lijst >>


Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Scroll naar boven