Ik ben drie zaterdagen tussen 15:00 uur en 16:00 uur een timelapse van 1200 afbeeldingen aan het maken voor een onderzoeksproject van Susan Hofs. Of mensen afstappen van hun fiets in de Molenstraat rond dit meestal drukke tijdstip. De eerste zaterdag zonder bord, de tweede met een bord met foto van een afstappende vrouw, en vandaag met dat bord met een tekst erboven: Bedankt dat jij ook afstapt. Hmmm… 🤔😁
Foto gemaakt op zaterdag 21 november 2020 15:53 uur met de Fujifilm X100V, 23mm (35mm ff eq.), 1/60sec bij f/2.0 en ISO 320.


