Oliebollen

De oliebollenkraam vanmiddag rond halfvijf. ik ben niet iedere dag in het centrum, maar volgens mij staat de kraam er permanent deze winter.

Foto gemaakt op zaterdag 21 november 2020 16:04 uur met de Fujifilm X100V, 23mm (35mm ff eq.), 1/100 sec bij f/2.0 en ISO 320.

Laat een reactie achter

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Scroll naar boven