Upstream marketingfacts lunch, boek ‘m nu

 

Het lijkt een gewone lunch, en dat is het natuurlijk ook gewoon, maar voor mij was het weer eens ouderwets gezellig.

In mijn jaren bij High Profile (jaren is meervoud, maar het waren er net geen twee) deed ik standaard mee met de lunch, in ieder geval altijd als ik er was (op vrijdag) en dat was een groot feest. Iedere keer. De lunch ‘met z’n allen’ is eigenlijk een ongedwongen moment waarbij smerend en etend meer wordt beslist dan op menig vergadering. Vergaderlunches zijn daarom ook veel effectiever in mijn ogen, of staande vergaderingen (zonder stoelen dus).

Anyway, gisteren kwam ik er bij Upstream weer eens achter. Ongedwongen gezelligheid tijdens een heerlijke lunch, met bruine knofjes (of hoe heetten die bolletjes ook alweer?) en mangosap (goed tegen depressie, ooit gehoord). De laatste zaken van het productieproces van het Marketingfacts Jaarboek (dat woensdag naar de drukker gaat) worden besproken, de laatst verkochte advertenties en de laatste roddels over personen. Heerlijk.

De lunch bij Billy’s zal nooit worden overtroffen (tenzij Edskitchen in da house is natuurlijk) maar Marloes en haar team, heel erg bedankt voor de gezelligheid.

Blog post waard 🙂

Voorafgaand aan de lunch heb ik met Emile Peters, het commerciële genie achter Upstream Projects & More, mijn #mijnmoment businessplan besproken. Heeeeel interessant uur, bepalend voor de activiteiten die binnenkort gaan starten. (Thanks Emile!)

AF8C2078

1 gedachte over “Upstream marketingfacts lunch, boek ‘m nu”

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Scroll naar boven