Wouter Olland presenteert ‘De Magie van Passie’

Nieuwe voorzitter HSMAI onthult jaarthema 2006

Na vijf jaar voorzitterschap heeft Fred Witte (Den Haag Marketing) maandag 16 janurai de HSMAI voorzitters-hamer overgedragen aan Wouter Olland (Olland Marketing Solutions). Olland gaf tijdens de drukbezochte nieuwjaarsreceptie in Artis het startschot voor het jaarthema 2006 van HSMAI: ‘De Magie van Passie’.

Nieuw bestuur HSMAI: branchebreed georiënteerd

Oud-voorzitter Fred Witte: “De statuten dwingen mij én enkele van mijn collega-bestuurders na vijf jaar helaas tot aftreden, maar het doet mij veel plezier dat Wouter Olland (Olland Marketing Solutions), Esther de Beer (NHTV), Jorn Hoogesteijn (Den Haag Marketing), Marja van Reijn (Global Refund) en Ilko Tonen (RAI) deze dankbare taken van ons overnemen. Met hen als aanvulling beschikt de HSMAI opnieuw over een sterk en branchebreed georiënteerd bestuur.” Guendaline Stinkens (Landgoed de Hors/De Baak) en Karin Brandt (Burns Hotel Marketing Consultancy) treden toe als adviseurs van de HSMAI.

‘De Magie van Passie’

“Begrippen als inspiratie, creativiteit en innovatie hebben voor ons de afgelopen vijf jaar een belangrijke rol gespeeld. Het HSMAI thema voor 2006 ‘De Magie van Passie’, sluit hier perfect op aan”, aldus de kersverse voorzitter Wouter Olland. “Passie verhoogt gezamenlijke prestaties en gepassioneerde mensen staan open voor nieuwe ervaringen en ontwikkelingen. Passie betekent voor mij succesvol ondernemen en op een professionele, gedreven manier met het marketing, sales- en communicatievak bezig zijn.”

Over HSMAI

HSMAI is het grootste business-to-business beroepsnetwerk voor Marketing-, Sales- & Communicatieprofessionals in de gastvrijheidindustrie.

Laat een reactie achter

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Scroll naar boven